Г. Михаилов разчита на р. 2-3 βασιλικόν и предполага, че трябва да се подразбира βασιλικόν (ταμεῖον), „императорска хазна“; докато А. Ханиотис (SEG 47, 1084) предпочита интерпретация като βασιλικόν (οἶκον). Всъщност върху камъка ясно е изписано βασιλικοῖς като епитет към θεοῖς, категорично потвърдено и от идентичния текст върху надписа близнак Telamon IV-1, а Михаилов изглежда е бил подведен от една диагонална пукнатина между йотата и правоъгълната сигма, която би могла да създаде впечатление за N.
Определението θεοὶ βασιλικοί би могло да насочва към източен произход, но по-вероятно е да става дума за важни местни божества, обвързани с императорския култ. Издигането на два идентични олтара вероятно означава, че тези божества са били две. Възможно е това да са главните богове на Пауталия Асклепий и Хигия, чиято връзка с императорския култ се забелязва и в други паметници.
Според Г. Михаилов посветителят би могъл да е идентичен с организатора на гимнастически и конни състезания Аристенет от надписа IGBulg 2074.